General Mobile Discovery SD Kart Sorunu

GM Discovery SD Kart Sorunu


General Mobile Discovery SD Kart Sorunu
Merhaba arkadaşlar bugün sizlere GMD (General Mobile Discovery) telefonunda SD Kart görmeme veya SD Kart hata alan kullanıcıları biraz da olsun aydınlatmak için kısa bir yazı yazacağım. GMD telefonuna sahip arkadaşlardan gelen sorulardan birisi de, SD Kartımı telefonum okumuyor, görmüyor sebebi nedir? Arkadaşlar ben de bir GMD kullanıcısıyım ve bu durum benim de başıma geldi. Araştırırken çözümü kendim buldum. Öncelikle sorunun sebebini açıklayayım. Bu hata veya sorun GM Discovery'nin donanımıyla yakından uzaktan alakası olmadığını düşündüğüm, yazılımsal bir sorun olma ihtimali yüksek bir hata. Güncellemelerle düzelip düzelmediğini şahsen denemedim fakat çözümü oldukça basit. Eğer SD Kartınız bozuk veya çalışmayacak hale geldiyse bu çözüm elbette ki sizin için faydalı olmayacaktır. Öncelikle SD Kartınızı farklı bir telefonda deneyip çalışıp çalışmadığını test edin. Ardından çözümü deneyebilirsiniz. Aslında sorun GMD çalışıyor halde iken SD Kartı çıkardığımızda başlıyor. SD Kart çıktığı zaman telefonun YENİDEN BAŞLATILMASI gerekiyor. SD Kartını sağlam ise ve telefondan çıkardıysanız, yeniden başlatmanız gerekiyor. Aksi takdirde geri takınca telefonunuz SD Kartı görmeyecek ve siz de SD Kartınızın bozulduğunu düşüneceksiniz. Arkadaşlar çözümü çok basit olan bu hata kendi başıma geldiği ve sık sorulduğunu düşündüğüm için bu kısa yazıyı paylaşmak istedim. Bu yazımda sizlere GM Discovery telefonunda SD Kartın görmeme sorunu nasıl çözecebileceğimizi anlatmaya çalıştım, bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

15 yorum:

  1. telefon hafızası oldu sd kart onu nasıl duzeltebılırım

    YanıtlaSil
  2. eyvallah dostum işe yaradı ;)

    YanıtlaSil
  3. Gm android one telefonum var bu telefona 4gb lik hafıza kartı taktim ilk once telefonda hafiza kartini bicimlendirdim ve sonrasinda telefondaki bazi muzik klasorlerini ve fotoğraf klasorlerini hafiza kartina taşıdım. İlk basta gorunem klasorler bir gun sonra gorunmedi hafiza kartinin boyutuna baktığımda icinde biseyler olduğu gorunuyo ama ben o klasorleri dosyalari aratinca hicbirsey bulamıyor. Yardimci olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  4. Aynen kartimi okumuyo kartm calisiyo baska telefona taktigimda ne yapabilirm

    YanıtlaSil
  5. Aynen kartimi okumuyo kartm calisiyo baska telefona taktigimda ne yapabilirm

    YanıtlaSil
  6. Aynen oyle oluyo telefon kartimi okumuyo baska telefona taktigmda calisiyo neyapmam lazm

    YanıtlaSil
  7. Kartı çıkarıp yeniden başlattım fakat fayda etmedi. Bide kartı yeniden başlattıktan sonramı takcaz? Cevap verirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  8. ama bu çok saçma sd kartı güvenle çıkar seçeneğide yok. bunu ben biliyodum kapatıp açınca okuyor ama bunun böyle olmaması lazım. sürekli tel mi açıp kapıcaz?? bunun çözümü yok mu sd katı güvenle çıkartamıyorum. lak diye çıkarmak zorunda kalıyorum

    YanıtlaSil
  9. ama bu çok saçma sd kartı güvenle çıkar seçeneğide yok. bunu ben biliyodum kapatıp açınca okuyor ama bunun böyle olmaması lazım. sürekli tel mi açıp kapıcaz?? bunun çözümü yok mu sd katı güvenle çıkartamıyorum. lak diye çıkarmak zorunda kalıyorum

    YanıtlaSil
  10. GM Elite'nin kendi hafızası SD kart şeklinde mı? Eğer öyleyse, telefonu parçalarına ayırarak çıkarabilir mıyız?

    YanıtlaSil
  11. kardeş çok sağol oldu. telefonu kapattım açtım . açıldıktan sonra taktım sd kartı oldu tesekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Dostum ben eski hafiza kartı taktım veriler var format atmadan nasıl etkin hale getirebilirim

    YanıtlaSil
  13. Bende GM5 var hafıza kartını okumuyor kapatıp açsamda biçimlendir diyor devam ediyorum biçimlendirme yapmıyor bilen varmı

    YanıtlaSil
  14. gm 8 hafıza kart daki resim video müzikleri açmıyor bilgi veriseniz sevinirim

    YanıtlaSil