Aradığınız Müzikleri Bulun!

İsmini Bilmediğiniz Müzikler,


SoundHound Tanıtım
Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere internette gezinirken kısa bir bölümünü dinlediğimiz fakat isminin ne olduğunu bir türlü öğrenemediğimiz müzikler için eşi bulunmaz bir uygulamayı anlatmaya çalışacağım.Bu uygulamaya benim çok ihtiyacım oldu. Eminim sizler  herhangi bir yerde kısa bir bölümünü duyduğunuz ama ismini öğrenemediğiniz müziği nasıl bulacağım diye düşünüyorsunuz. Bu yazıyı okuduktan sonra düşünmenize gerek kalmayacak. Çünkü bunun için Android telefonlara güzel bir uygulama geliştirilmiş. Benim de kullandığım kullanırken de gerek arayüzü olsun gerek çalışma prensibi olsun çok beğendim bir uygulama.
Yazıyı fazla uzatmadan sizlere bu uygulamayı tanıtmaya başlıyorum.

Öncelikle uygulamayı yazının sonunda paylaşacağım linkten indirebilirsiniz.Uygulamadan biraz bahsetmek istiyorum. Uygulamamızın ismi SoundHound.Kullanımı da oldukça basit, sizlere kısa bir şekilde anlatmak istiyorum.Sırasıyla aşağıdaki işlemleri uygulayalım.


1.SoundHound İndirin:
Dilerseniz buraya tıklayarak, dilerseniz telefonunuzdan Google Play Store'a girerek indirebilirsiniz.

SoundHound İndir

2.SoundHound'u Açın:
İndirdiğiniz uygulamayı açın.



Uygulamayı Açın

3.Adımları İzleyin:
Uygulamayı açar açmaz karşımızda bizlere "Buraya Dokunun" yazısını göreceksiniz.O yazıyı gördükten sonra "SoundHound" yazısınıa dokunun.


Adımları İzleyin

4.Bulmak İstediğiniz Müziği/Müzik Parçasını Dinletin:
Aradığınız müziği veya müziğin belirli bir kısmını uygulamada dokunduktan sonra dinletin ve müziği bulmasını bekleyin.


Müziği Dinletin

Ardından eğer müziği bulursa titreyerek müziğin ismini size gösterecektir. Bulamazsa tekrar denemekte fayda var.

İNDİR:
SoundHound uygulamasını buraya tıklayarak indirebilirsiniz.

Bugün sizlere aradığımız veya bir yerde belirli bir kısmını duyduğumuz müziğin ismini ve söyleyenini nasıl bulabileceğimizi anlatmaya çalıştım, bir sonraki yazımda görüşmek üzere.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder